iSkysoft iMedia Converter - Castigatori concurs (update)




Cu doar 5 zile intirziere (am uitat sa-mi pun alarma!), iata cistigatorii concursului iSkysoft iMedia Converter for Windows.
Din cei 20 de participanti, am ales cu ajutorul random.org pe urmatorii: robica, Stefan, adih, Imobiliare Brasov si szenftleben-mirza ovidiu.

Cistigatorii sint rugati sa-mi trimita numele complet si adresa de email.
In cazul in care nu voi avea confirmarea exacta in 3 zile, voi acorda premiile urmatorilor extrasi.

Actualizare: datorita faptului ca nu am primit raspunsurile in timpul acordat, urmatorii cistigaori sint: Electrosocuri, Gradinaru Larisa si Iulia S.
Cistigatorii au la dispozitie o singura zi pentru a-mi trimite numele complet si adresa de email.

5 comments:

stiri din romania spunea...

Felicitari castigatorilor! In eventualitatea in care pe vreunu dintre cei 5 nu il vei putea contacta, poate exista varianta sa oferi un pachet iMedia Converter altcuiva? Macar la un pret redus daca nu gratis :)

szenftleben-mirza ovidiu spunea...

buna seara. acum am observat ca sunt unul dintre castigatori.acela cu numele dezastru....unde sa-ti trimit numele complet si mail-ul?

queensoft spunea...

Ai in coloana din dreapta contact si email.

szenftleben-mirza ovidiu spunea...

imi pare rau dar nu vad decat : cont google, open ID, nume / adresa URL, si anonim

queensoft spunea...

click aici