Concurs DeviceR.ro




Unul din cele mai tari concursuri ale anului, organizat de DeviceR.ro, va ofera posibilitatea de a cistiga unul din cele 11 premii.



Mecanismul de cocurs este foarte simplu: vizitati pagina de mai sus, va inscrieti la newslettere si dati citeva like-uri pe Facebook. Atit, simplu si la obiect.
Daca aveti blog, puteti scrie si un mic articol, pentru a sansa dubla la tragerea la sorti.
Aveti timp sa va inscrieti pina vineri, 30 Septembrie 2011, ora 23.59. Premiile vor fi acordate prin tragere la sorti, folosind site-ul random.org.

15 comments:

Iulian spunea...

Ma bag si eu in concurs.

subofferul spunea...

interesant am sa particip,a inceput retzeaua 3 stii?

queensoft spunea...

Da, stiam, am primit newsletter.

Cluburi Craiova spunea...

Ma bag si eu, vreau neaparat Nebooku' ala! :D

Anonim spunea...

rezultatele cand si unde sunt postate ?,nu le gasesc nicaieri

queensoft spunea...

Extragerea va fi pe data de 5 octombrie.
Vezi ca ai regulamentul pe pagina oficiala, sub poze.

fotograf nunta spunea...

Pacat ca am vazut tarziu! De acum mai vb la editia viitoare

bioenergie spunea...

ah am ratat concursul! misto! unde sunt publicate rezultatele?

Gabriel (Anunturi Gratuite) spunea...

M-am inscris si eu si am facut tot ce trebuia, dar nu am castigat. :((

Diana R spunea...

destul de misto ideea, pacat ca s-a terminat

Mihha spunea...

super tare ideea cu concursul:). felicitari!

Mariusica spunea...

din pacate am gasit postul mult prea tarziu:(

corina spunea...

@mariusica, zici ca l-ai gasit tarziu? de mine ce mai zici?
:))

Denisse spunea...

vroiam si eeeeu:(

Mihha spunea...

mmm, as vrea si eu sa ma bag:d