Cum sa modifici orice site de pe Internet




Da, ati citit bine titlul, se poate modifica orice site din lume, astfel incit sa arate exact ca si originalul, aceleasi fonturi, aceleasi culori, acelasi aranjament in pagina.
Si nu vorbesc aici de modificare in Photoshop, care dureaza mult, este greoaie si nu este intotdeauna identica.
Vorbesc de o modificare direct pe pagina, folosind fonturile si culorile originale.
Singurul dezavantaj este ca modificarea se vede doar in calculatorul propriu.
Pentru a pastra modificarile, puteti sa faceti un screenshot paginii respective.

Primul pas este sa deschideti pagina pe care vreti sa o schimbati.
Puteti sa folositi orice browser care are suport si activata optiunea JavaScript (adica majoritatea).
In exemplul de mai jos, vom folosi pagina www.Microsoft.com

Pentur a modifica pagina, copiati textul de mai jos si puneti-l in cimpul de adresa al browserului, peste adresa originala (stergeti adresa originala, apoi efectuati click dreapta in cimp si alegeti Paste). Apoi apasati Enter sau Go.
javascript:document.body.contentEditable='true'; document.designMode='on'; void 0

In aparenta, pagina este neschimbata, doar "adresa" din partea de sus este alta.
Dar, in acest moment puteti sa editati pagina!
Pur si simplu puneti cursorul la textul pe care vreti sa-l schimbati, stergeti si adaugati noul text.

16 comments:

Filme Gratis spunea...

da frumos ma apuc si eu de modificat ms pentru informatii:0

CaliVita spunea...

Sincer eu credeam ca o sa se foloseasca o modificare de CSS stocat pe propriul claculator, de metoda asta habar nu aveam,

perspicacul spunea...

hihi ce tare. m-am distrat un pic cu asta.

queensoft spunea...

Puteti sa puneti un screenshot cu modificarile vostre, sa se amuze toata lume!

Coțofana spunea...

Asta e bună să intri pe google.com, scrii pe acolo un text de genul HACKED BY BABANU!!! (babanu' fiind porecla ta de cartier) și te lauzi la prietenari: "Eu le-am spart site-ul dar s-au prins repede și au reparat gaura - pentru voi însă am făcut un print screen ca să vedeți ce adevărat sunt!" :D

fane spunea...

super smecherie

health spunea...

absolut orice se poate modifica pe lumea asta...mai ales pe internet unde se copiaza si se fura la greu

Casti spunea...

Cred ca asa au procedat cei de la profitsigur.ro, cu asa zisele lor castiguri de peste 300 euro / zi.

Au modificat Javascriptul astfel incat sa arate ceea ce vor ei sa "dovedeasca".

tutoriale spunea...

chestia asta era tare daca se vedea la toti , asa doar la tine .... nu prea mai are sens.
dar e bine o faci o poza si sa te dai "mare" ca esti "hacker"
:))

Casti spunea...

@tutoriale

Daca vrei poti sa modifici un prinscreen si in photoshop. Asta cu javascriptul ar fi interesant de aplicat in cazul in care vrei eventual sa faci o gluma cuiva. Ceva de genul, cand se asaza la calculator, sa gaseasca fereastra cu Google hacked sau ceva in genul asta.

Oricum, am incercat sa fac asta pe Windows 7 fara rezultat. Pe Windows XP merge fara probleme. Nice trick !

queensoft spunea...

In Photoshop e mai greu, deoarece trebuie a nimeresti exact fontul, culoarea, marimea si pozitia.
Se observa usor modificarile.
Eu am windows 7 si merge perfect. Oricum, fiind vorba de browser si javascript, trebuie sa mearga pe orice WIndows/Linux/Mac.
Poate ai probleme cu javascript la browserul respectiv, instalat pw Windows 7.

dragos bunea spunea...

Hai ca-i super, habar n-aveam de asa ceva!

Boxe spunea...

Eu gasisem fontul exact de la logo-ul Google. Culorile cred ca se pot face destul de usor in Photoshop. Oricum, e destul de dificil sa faci o gluma cuiva in felul asta.

Panouri solare spunea...

Am incercat sa modific un site si am reusit, este foarte simplu, isntructiunile date in articol sunt excelente in felul acesta imi personalizez orice site dupa dorinte.

Boilere termoelectrice spunea...

Nici nu stiam ca se poate asa ceva, mersii pentru informatii un articol excelent. O sa incerc si eu sa vad daca da rezultate.

Vlad spunea...

Foarte tare
Trebuie sa o incerc si pe asta :)