Cine sinteti voi, cititorii mei






Dupa ce am facut o scurta recapitulare la ce cauta lumea pe Google, astazi voi prezenta citeva date statistice despre vizitatorii acestui site.



Din totalul vizitatorilor, 66% au gasit site-ul folosind motorul de cautare Google.
Cele mai cautate cuvinte cheie (keywords) au fost urmatoarele, in ordinea popularitatii:
- instalare windows 7, cum se instaleaza windows 7, cum instalez windows 7 - se pare ca noul Windows 7 este tare la moda printre romanai, vom vedea putin mai jos cifrele precise
- sincronizare subtitrare, sincronizare subtitrare, subtitle workshop tutorial - pe de o parte, se uita lumea la filme; pe de alta parte, cei care fac titrarile, le fac varza
- tutorial instalare windows 7 - din nou Windows 7 scoate capul
- program de taiere film - bine ca nu cauta lumea "program de taiere emo", era nasol
- programe pt subtitrari la windows 7 - foarte confuza si ambigua cautarea. Programe de facut titrari in Windows 7, programe de sincronizat titrari in Windows 7, programe de afisat/citit titrari in Windows 7???
Pe locul 2 din numarul de vizitatori, cu 13%, se clasifica o mare de anonimi, adica direct source, utilizatori care au scris direct adresa in browser sau care nu au putut fi identificati corect dupa sursa de unde au gasit linkul.
Locul 3 este ocupat de forum.softpedia.com, cu 4%. Am fost odata moderator pe acel forum, acum am ban... dar asta e alta poveste.
Locurile 4 si 5 sint ocupate de roportal.ro (si acolo am ban), respectiv youtube.com (trebuie sa mai ma ocup putin de reclama).
Profilul utilizatorului se prezinta astfel:
- 43% folosesc Firefox, 38% Internet Explorer, 11% Opera (favoritul meu), si doar 6% folosesc Chrome
- 98.66% au ca sistem de operare Windows - defalcat pe diversele versiuni, situatia este asa: Windows XP - 72.09%, Windows 7 - 17.40%, Windows Vista - 9.72%
- rezolutia ecranului se imparte astfel: 1024x768 - 32%, 1280x1024 - 21%, 1280x800 (wide) - 13%, 1440x900 (wide) - 7%
- 91% din vizitatori au instalata o versiune de Flash 10
- 75% dintre voi au suport pentru Java, 25% nu
- firma furnizoare de Internet (ISP) este RCS & RDS in proportie de 35%, Romtelecom are un procent de 15%
- 90% din vizitatori provin din Romania, 1.93% din Italia, 1.32% din Republica Moldova si 1.25% din Spania

4 comments:

roion spunea...

Interesant.Fiecare ne regasim in vizitele facute pe sit.Eu cautam pe Google cum se foloseste un soft.Am gasit pe Queen soft.De atunci situl e trecut pe Speed Dial si intru pe el la cateva zile pentru a vedea noutatile.

Unknown spunea...

Cum de nu e 1680x1050 la rezolutii :).
Eu am primit link de la un prieten

queensoft spunea...

Putina > sint multe rezolutii si multe alte statistici. Dar nu avea rost sa le trec pe toate aici.
De exemplu, 1680x1050 au 4.98% din vizitatori, este pe locul 5.

Andrei Alexe spunea...

Referitor la ce browsere se folosesc, personal nu ii inteleg pe cei ce folosesc Internet Explorer si mai ales pe cei care au instalat si un alt browser dar tot Internet Explorer folosesc. Eu am folosit la inceput IE, apoi Opera si m-am stabilit pe Mozzila de vreo 4 ani.