Flytouch 3 - SuperPad - episodul 1 - primele impresii



Flytouch 3, SuperPad, 10" FlyTouch 3, Tablet PC, Android 2.2, GPS, WiFi

Primele impresii cu acest produs Made in China!
Pret: $171 (cu $15 discount), plus 100 lei la vama (adica 24% TVA). Taxa vamala a fost zero.
Puteti sa mergeti la vama cu o factura (la mine era, de fapt, confirmarea primita pe email) cu o valoare ceva mai mica (dar credibila). Sau mergeti "la noroc" si poate scapati (aproape) gratis, daca intelegeti ce vreau sa spun. ;)
Durata livrare : 3 saptamini


Ecran rezistiv, functioneza putin mai greoi, dar perfect acceptabil.
Cred ca are o problema cu bateria, scade foarte repede (25% in 90 de minute standby, Wifi Off, GPS off).
Citeste microSD si stick USB perfect.
Am instalat LauncherPro in locul aplicatiei standard. Aceasta nu permitea adaugarea de shortcut pe homescreen, doar widgets.
Sunetul se aude destul de tare. Aici este incet si de la microfonul camerei, care este slab.
Aplicatiile nu sint configurate, am instalat doar 4-5 noi si am sters vreo 2 pre-instalate.
Android Market functioneaza foarte bine, dar nu apar toate aplicatiile. De exemplu, File Expert nu apare. L-am luat direct APK de pe alt site.
Nu pot sa instalez aplicatii de pe calculator, prin site-ul Market, deoarece am deja telefonulintrodus in contul Google si nu prea vrea sa accepte un alt device.
Le instalez direct pe tableta, din aplicatia Market, sau cu fisiere APK.
Wireless se conecteaza imediat.
Nu suporta Live Wallpapers.
In episodul urmator, mai multe detalii tehnice (versiune Android, pareri ecran, meniuri si alte optiuni Android, Angry Birds Rio etc.)