Rezolvare imagine inversata webcam




O problema foarte grava si enervanta in folosirea Yahoo Messenger este imaginea inversata la webcam.
Aceasta problema apare ami des la laptopuri. Unele modele de laptop au chiar un defect de fabricatie: webcamul este, pur si simplu, montat invers.
Solutia este foarte simpla, prin folosirea programului gratuit ManyCam.

Programul ManyCam are pagina oficiala aici.
Puteti sa descarcati programul de pe pagina oficiala de aici sau de aici.
Dupa descarcare, instalati programul, apasind Next pina la final.

In timpul instalarii, deifati cele doua optiuni Ask, ca in imaginea de mai jos, apoi apasati butonul Decline.

Dupa instalarea programului ManyCam, acesta este lansat automat.

Primul pas este sa mergeti la categoria Sources.
Puteti observa ca imaginea este inversata.

Pentru a inversa imaginea webcam, folositi cele 2 butoane marcate in imagine.
Imaginea este imediat afisata crect, cu capul in sus.

Puteti sa inchideti fereastra principala a programului, folosind butonul Close.
Aplicatia ruleaza in continuare si afiseaza o mica icoana in colt, linga ceas.

Pentru a configura imaginea corect in Yahoo Messenger, deschideti fereastra principala, apoi aceesati meniul Messenger si apoi Preferences.

Accesati in stinga categoria Sound & Voice.
In partea dreapta, la Camera, selectati valoarea ManyCam.

In acest moment, webcamul functioneaza corect, afiseaza imaginea cum trebuie, nu mai este inversata.

7 comments:

Silviana Tomcescu spunea...

L-am downloadat si eu si l-am instalat. Multumesc! :)

Tivadar Emanuel spunea...

Salut,

Particip la un concurs ce se desfasoara online si imi doresc mult de tot sa castig un premiu.
Pentru asta am nevoie de voturi la doua articole (legate de niste trasee de biciclete) ce le-am postat pe un site, si anume:

http://www.trasee-biciclete.ro/trasee/plimbare-pana-la-lacul-nistru-maramures
http://www.trasee-biciclete.ro/trasee/cu-bitzele-prin-paduri
http://www.trasee-biciclete.ro/trasee/tura-de-seara

La finalul articolelor sunt niste stelute - te rog frumos da click pe ultima steluta.
Nu trebuie sa te autentifici, nici sa completezi ceva, e nevoie doar de un simplu click pe ultima steluta din grupul de stelute de la finalul articolelor.
Multumesc mult de tot si-mi cer scuze de eventualul deranj.

Cu stima,Emanuel.

Anonim spunea...

hei, buna!!! aplicatie merge si pt skype???

queensoft spunea...

Aplicatia aceasta merge cu orice program care foloseste webcam.

Anamaria spunea...

super, in sfarsit am rezolvat prbl :)

Tabitha spunea...

Nu-mi vine sa cred!!iInsfarsit s-a rezolvat problema!

Anonim spunea...

va multumesc foarte mult, am reusit sa instalez si sa folosesc si eu camera video in mod normal:-D. DianaDoarEu