Rezultate sondaj




Se pare ca voi, cititorii mei, v-ati spus cuvintul destul de clar: 90 de voturi, din care 80 pozitive si 10 negative: http://queen-soft.blogspot.com/2010/09/sa-mai-scriu-pe-blog.html.

Asa ca ce mai imi ramine de facut decit sa va fac pe plac.
Daca nu intervine nimic grav, astazi voi re-incepe sa scriu.
Pina acum nu am avut timp deoarece am fost foarte ocupat cu lucrul. Am avut citiva clienti foarte ciufuti, tot timpul imi pretindeau diverse modificari, am asteptat si materialul de lucru de la ei, a intirziat Posta Romana.
A fost si perioada de vara, caldura mare monser, lumea plecata in vacante.
Totusi, am observat ca numarul de vizitatori pe site nu a scazut, ci s-a mentinut la un nivel constant, chiar daca nu am avut timp sa postez articole si tutoriale noi.
Am incercat si un mic re-design al blogului, nu stiu cit va place, poate facem un nou sondaj.
In perioada urmatoare vor mai urma si alte modificari deci va rog sa aveti rabdare si sa-mi semnalati eventualele probleme, printr-un comentariu.

Va multumesc.

5 comments:

Guliver spunea...

Mă bucur că nu ai renunțat.

Nelu spunea...

Si eu ma bucur ca vei continua.

Cristi spunea...

Daca te-ai gandit sa renunti inseamna ca nu o faci din placere..nu?

Danut spunea...

Era pacat sa renunti, daca ai inceput o treaba duo pana la capat.

Angelica spunea...

Ar fi fost pacat sa renunti!