Editare video (4) - stergere logo




Acest tutorial este la cerere speciala de la gulig420.
Primele parti ale acestei serii despre editare video sint aici: 1, 2 si 3.
Astazi vom invata cum sa stergem sau, cel putin, sa mascam o sigla de pe un fisier video, folosind VirtualDub.

Aven nevoie de urmatoarele:
- VirtualDub - luati cea mai noua versiune stable. Se descarca si apoi dezarhiveaza intr-un folder. Nu necesita instalare.
- filtrul DeLogo. Se descarca si se dezarhiveaza in folderul VirtualDub, in subfolderul plugins

- mai aveti nevoie si de un program de editare grafica, oricare. Chiar si Paint, inclus in Windows, este bun.
Atentie: VirtualDub citeste numai filme in format AVI. Daca aveti filmul in alt format, puteti sa-l convertiti folosind programul eright SUPER.
In continuare, urmariti tutorialul video.

Sau acesta, pentru cazul in care nu mai functioneaza primul: http://vimeo.com/4323045

7 comments:

Marius spunea...

salut..
foarte interesant tutorialul dar mie nu mia reusit si am facut exact asa cum ai scris tu...sunt in spania am tv tunner si inregistrez emisiuni de la ei dar nu pot sa sterg logo..ajutama daca poti..astept raspuns..ms anticipat

queensoft spunea...

Daca spuneai mai precis ce probleme ai intilnit si unde te-ai blocat, poate pina acum rezolvam problema.

Marius spunea...

salut..ms de raspuns
pai nu mam blocat niciunde doar ca la final cand am dat preview era la fel

queensoft spunea...

Inseamna ca nu ai facut bine. Mai ia odata de la capat, cu atentie.

Marius spunea...

salut din nou
am facut un video cum am procedat si daca vrei uitate te rog si spunemi daca nu am facut ceva bine ca tot nu imi iasa. asta e linkul...
http://www.youtube.com/watch?v=yPE11fPVm_k

queensoft spunea...

La minutul 1:05 (in video facut de tine): cind ai dat Paste in Paint, poza din film este mai mica decit "pagina" goala din paint.
Vezi marginile acelea albe.
De aceea, cind pui poza inapoi in VirtualDub, nu corespunde pozitia.
Mergi la meniul Cambiar tamano, da pe undeva la 10%, apoi dai Paste - se va mari automat cit trebuie.

Marius spunea...

ms frumos de sfaturi
am reusit in final..era asa cum ai zis tu...
bafta si succes faci o treaba buna