Cum sa stergi un fisier blocat (locked) (2)




Dupa ce mi-am achizitionat un nou hard disk SSD, mi-am instalat si Windows 7 varianta pe 64 bits (x64).
Dupa cum va spuneam intr-un articol mai vechi, programul Unlocker, de sters fisiere blocate (locked), nu functioneaza pe 64 bits. De aceea, va prezitn astazi un alt program, care functioneaza perfect pe 64 bits (x64) si poate sa sterga fisierele blocate (locked).

Programul se numeste LockHunter si are pagina oficiala aici.
Programul se poate descarca de aici. Alegeti versiunea potrivita, 32 bits (x86) sau 64 bits (x64).
Dupa descarcare, instalati programul folosind optiunile implicite, apasind Next pina la final.

Dupa instalare, programul este lansat automat si va prezinta optiunea sa incepeti sa stergeti fisiere blocate.
Apasati butonul Browse si deschideti un fisier (Browse for a file) sau un folder (Browse for a drive or folder).

Daca fisierul este blocat (locked), va fi prezentat si programul/procesul care a blocat fisierul.
Puteti sa folositi butonul Delete pentru a sterge fisierul.

Va fi afisata o confirmare. Apasati butonul Yes.

Daca fisierul a fost sters, este prezentat un mesaj prin care sinteti informat ca puteti recupera fisierul din Recycle Bin.

Programul poate fi folosit si mai rapid, prin efectuarea de click dreapta pe fisierul blocat, apoi alegerea meniului What is locking this file?.

In continuare, va aparea fereastra principala a programului, si puteti sterge fisierul cu ajutorul butonului Delete.

6 comments:

Gyony spunea...

Merita banii dati pe SSD-ul pe care l-ai achizitionat?

queensoft spunea...

Da, merita clar !! Mai ales la pretul pe care l-am dat pe el.
Merge mult mai repede ca inainte sistemul.
Dar am si celellate componente pe masura (quad core la 2.4 GHz, 4 GB ram, windows 7 pe 64 bits).
Se incarca Windows si programele extrem de rapid.
Daca restul componentelor sint mai slabe si nici nu ai buget pe masura... e bine sa mai astepti pina mai scade pretul, totusi.
Plus ca am mai avut o mare belea: nu reuseam sa instalez Windows 7. Se bloca mereu. Vista a mers din prima. Pina la urma am descoperit problema: nu era bun cablul SATA, desi era nou-nout, nefolosit. Am cumparat altul si a mers perfect apoi, din prima. Pina acum nu au aparut nici un fel de probleme.

Gyony spunea...

Multumesc mult pentru informatii.

Mihai spunea...

1b8d0342cea15ab94efbf431 0645e62f68483930079eb93918db59
b6b62cb477a003a397e91d7d432cff
cf12cdaa948f85f8231cd77603eb839d
dfdb2a4f1650ed1342bed2c4383cb679 acestea sunt foldere ce mi-au aparut dupa ce am facut update la windows xp cu licenta (nu piratat) ..am incercat si cu acest soft dar tot nu le pot sterge...alta sugestie? sunt pe E si mie cam greu sa formatez partitia

Mihai spunea...

http://forums.moneysavingexpert.com/showthread.html?t=1812001 exact ca aici patesc....am incercat disk clean up dar nu merge

queensoft spunea...

Presupun ca ai incercat delete obisnuit si nu merge.
Unlocker ai incercat? http://queen-soft.blogspot.com/2010/02/cum-sa-stergi-un-fisier-blocat-locked-1.html
Sau sa le stergi din safe Mode? http://queen-soft.blogspot.com/2009/02/cum-se-foloseste-safe-mode-si-system.html