Ce componente am in calculator - Unknown Device Identifier




Programul prezentat astazi - Unknown Device Identifier - va ajuta sa descoperiti numele tuturor componentelor din calculatorsi, eventual, driverele care va lipsesc.
Puteti sa gasiti aici toate partile seriei de tutoriale despre identificarea pieselor din calculator.

Pagina oficiala a programului este aceasta.
Puteti sa descarcati programul din josul paginii, folosind linkurile Download Now, sau direct de aici.
Dupa cum puteti vedea in Device Manager, calculatorul de test are o placa de reteanecunoscuta (Ethernet Controller), fara driver.

Dupa descarcare, instalati programul folosind optiunile implicite, apasind Next pina la final.

La finalul instalarii programul este lansat automat si, in citeva secunde, scaneaza toate piesele calculatorului, prezentind o lista.
Componentele care nu au driverul instslat sint marcate prin mentiunea [UNKNOWN DEVICE].

Pentru a gasi driverul necesar pentru aceasta placa de retea, cautati, folosind Google, textul care apare la descrierea componentei: Sundance Technology IC Plus IP100A.
Nu este nevoie sa scrieti toata descrierea completa, puteti sa faceti mai multe cautari, pina gasiti exact rezultatul dorit.
In cazul nostru, chiar primul rezultat este cel mai aproape de descrierea placii afisata de program (IP100A Integrated 10/100 Ethernet MAC + PHY).

Odata intrati pe pagina respectiva, driverul apare in partea de jos, de unde puteti sa-l descarcati imediat.

La inchiderea programului Unknown Device Identifier este prezentat un mesaj. Apasati butonul No.

6 comments:

Jocuri pc spunea...

mi s-a intamplat si mie odata chestia asta dar nu mai stiu cum am rezolvat`o

Anonim spunea...

Salut,desi stiu ca nu e topicul bun unde sa postez aseamenea intrebare,mai bine fac o prostie decat alta mai mare.

Am un calculator Acer Aspire M3641
Intr`o seara am stat pe el pana mai tarziu, si dimineata cand am l`am aprins am primit o eroare cum ca lipseste din windows acest fisier "system" am zis ca poate merge sa reinstalez windowsul insa stupoare,am primit o alta eroare cum ca nu merge sa instalez windowsu,nu mai stiu ce eroare o sa ma uit maine pt ca acum este tarziu.Mentionez ca am instalat Windows Xp.Crezi ca pot sa il "repar " eu acasa?
Mersi

queensoft spunea...

Probabil are hard SATA.
Ai 3 optiuni:
- instalezi ista sau 7
- cauti in BIOS o setare gen AHCI, SATA mode, IDE mode..... pui pe OFF/DIsable/IDE
- iei un kit de XP care are incluse drivere SATA

Anonim spunea...

Da,SaTa e hardu`.
am incercat sa instalez vista si nu a mers
o sa caut optiunea aceea din bios.ma poti ajuta cu kit`u pt xp?

queensoft spunea...

Incearca sa fii mai explicit.
De ce nu a mers Vista?
Nu te pot ajuta cu itul, cauta pur si simplu: windows xp sata.
Poti sa iei chiar mai multe kituri.

Anonim spunea...

Gata,am rezolvat cu windows 7 :)
merge super,Multumesc !